702 972 673 info@ustyle.cz ČeskyEnglish
Vše o nákupu

Poštovné, možnosti dodání a způsob platby

Při objednávce nad 3990 Kč je poštovné zdarma.

Způsob dopravy Způsob platby
Převodem Dobírkou
Osobní převzetí - Česká a Slovenská republika
(Zasilkovna.cz - osobní odběr na jedné z více než 200 poboček)
40 Kč 80 Kč
Česká pošta - Balík Do ruky
(dodání na vaši adresu)
100 Kč 140 Kč
Slovenská pošta - Zmluvny balik
- 180 Kč
Kurýrní služba GLS
80 Kč 120 Kč
Při objednávce vyšší jak 3.990 Kč.
zdarma zdarma

Platba předem
Komerční banka
Číslo účtu: 43-1282220267/0100
Variabilní symbol Vám bude zaslán e-mailem do 12 hod., jakmile se vygeneruje faktura.


Objednání zboží

  1. Vyberte si velikost, zadejte počet kusů a klikněte na VLOŽIT DO KOŠÍKU.
  2. Do košíku můžete přidávat další zboží a jakmile budete mít v košíku vše, co si přejete, klikněte na KOŠÍK.
  3. V případě, že již některé zboží není dostupné v požadovaném množství, snižte počet kusů a klikněte na AKTUALIZOVAT KOŠÍK. Je-li vše v pořádku, vyberte způsob platby, způsob dodání a klikněte na POKRAČOVAT.
  4. Pokud jste u nás již v minulosti nakupovali, stačí zadat e-mail, heslo a stisknout PŘIHLÁSIT. Pokud nakupujete poprvé, vyplňte vaše jméno, adresu a stiskněte na POKRAČOVAT.
  5. Pokud chcete adresu změnit, stiskněte ZMĚNIT ADRESU. Pokud fakturační a dodací adresa souhlasí, stiskněte POKRAČOVAT.
  6. Zkontrolujte správnost všech údajů a pokud se vším souhlasíte, stiskněte ODESLAT OBJEDNÁVKU.
  7. Vyčkejte než se objednávka odešle a zobrazí se potvrzení objednávky. O dalším průběhu vaší objednávky vás budeme informovat na e-mail.

Výměna a vrácení zboží

Veškeré objednané zboží můžete do 14 dnů vrátit nebo vyměnit za jiné. Zboží musí mít veškeré visačky a musí být v původním, nepoškozeném stavu! Pokud vám není cokoliv jasné, neváhejte nás kontaktovat na e-mail – info@ustyle.cz , případně volejte +420 702 972 673 (Po-Pá 9-17 hod.).

Co dělat v případě, že vám zboží nesedí a chcete jej vyměnit za jiné, nebo zboží vracíte a požadujete vrácení peněz?

  1. Pošlete nám e-mail na info@ustyle.cz, ve kterém bude uvedeno číslo objednávky (=číslo faktury) a váš požadavek. Totéž napište na fakturu (nebo kopii faktury) a přibalte ke zboží. Pokud je cena zboží které vracíte vyšší, než které požadujte výměnou, nebo pokud zboží pouze vracíte, napište v mailu i na faktuře číslo účtu, kam chcete rozdíl částky zaslat.
  2. Zboží, které vracíte, odešlete bez dobírky na adresu:
    Ing. Jiří Klement – ustyle.cz
    Lubná 203
    767 01 Kroměříž
  3. Pokud cena vámi vráceného zboží bude nižší, než nově vybraného zboží, rozdíl ceny vám vrátíme na účet, který jste uvedli v mailu. Peníze zašleme na vámi uvedený účet ihned po obdržení zboží. Pokud bude cena nově vybraného zboží vyšší, než cena vráceného zboží, doplatíte pouze rozdíl v ceně formou dobírky = při přebírání nového zboží.

FAQ - časté otázky

Můžu zboží vrátit, nebo vyměnit v případě, že mi nesedí velikost?
Ano, samozřejmě. Veškeré zboží, které jste u nás zakoupili, můžete do 14 dnů vrátit, nebo vyměnit. Více - Výměna a vrácení zboží.

Je možné osobní převzetí zboží?
Ano, ve spolupráci se Zásilkovnou si zboží můžete vyzvednout v ČR a na Slovensku na jednom z více než 200 odběrných míst.

Kam přijde můj balík do ruky, když ho nebudu moct převzít?
Váš balík při nepřevzetí bude pracovníkem České pošty dodán na vaši nejbližší poštu.

Jak je to s poštovným, když zboží budu chtít vyměnit?
Poštovné samozřejmě neplatíte, zboží vám zašleme bez poštovného.

Od jaké částky neplatím poštovné?
Poštovné neplatíte od 1500 Kč v rámci ČR.

Je možné si objednat zboží na Slovensko?
Ano, je to možné.

Můžu fotky vašeho zboží umístit na svém blogu, nebo na své stránce?
Ano, ale pouze v případě, že se nejedná o e-shop a nebudete z nich odstraňovat, nebo jakkoliv zakrývat vodoznak.

S nákupem u vás jsem byl spokojený, jak vás mohu podpořit?
Největší odměna pro nás bude, když jste s nákupem u nás spokojeni a doporučíte nás svým známým. Moc si ceníme i vyplněného dotazníku na Heurece, který vám příjde 10 dní od nákupu na váš e-mail. Popřípadě se můžete stát našimi fanoušky na Facebooku.

Obchodní podmínky

I. Provozovatel
Internetový obchod www.ustyle.cz provozuje Ing. Jiří Klement se sídlem: Lubná 203, 76701, Kroměříž, IČ: 75269317, DIČ: CZ8807244831 (plátce DPH), fyzická osoba zapsaná v Živnostenském rejstříku od 01.06.2009 (dále jen provozovatel/prodávající/podnikatel).

Provozovatel ke každé prodané položce vystavuje fakturu, která nadále slouží i jako záruční list.

II. Doprava a způsob úhrady objednaného zboží
  1. platba předem na bankovní účet číslo 43-1282220267/0100 (Komerční banka) - dopravné Česká pošta (Balík Do ruky) 100,- Kč

    Variabilní symbol (VS) -> Vám bude zaslán do 12 hod. od provedení objednávky, po vygenerování faktury. Úložní doba u obchodního balíku je 7 pracovních dnů, kupující je povinen si zásilku včas převzít.

  2. platba předem na bankovní účet číslo 43-1282220267/0100 (Komerční banka) - dopravné GLS 80,- Kč

    Variabilní symbol (VS) -> Vám bude zaslán do 12 hod. od provedení objednávky, po vygenerování faktury.

  3. dobírka - dopravné Česká pošta (Balík Do ruky) 140,- Kč
  4. dobírka - dopravné expresní služba GLS 120,- Kč
  5. dobírka Slovensko - dopravné Slovenská pošta (balík I. třídy) 180,- Kč
  6. při objednávce vyšší jak 3.990,- Kč je poštovné ZDARMA!
  7. osobní převzetí v rámci služby Zasilkovna.cz na více jak 200 výdejních místech po ČR a SVK - při platbě převodem na bankovní účet (pouze pro ČR) 40,- Kč, při platbě v hotovosti při převzetí 80,- Kč, čtěte prosím dále:

    "Osobní odběr realizujeme přes partnerské výdejny (viz odkaz níže). Nejedná se tedy o naše prodejny, zboží tam není skladem ani tam není kvalifikovaný personál. Výdejní místo slouží pouze pro vydání Vaší objednávky(!)"

    Veškeré informace o výdejních místech (adresy, provozní doby, telefony, apod.) naleznete na stránkách poskytovatele služby: http://www.zasilkovna.cz

III. Dodací lhůty
U zboží skladem je garantována doba dodání na Vaši adresu 2-7 dnů od provedení objednávky. V případě, že zboží nemáme skladem, budeme Vás o této skutečnosti informovat e-mailem anebo telefonicky.

Jelikož je v nabídce více jak 5000 položek a velká část tohoto zboží se nachází na externím skladu (mimo sklad eshop), tak může dojít k situaci, že Vámi objednané zboží již fyzicky nemusí být dostupné, neboť v daným moment bylo vykoupeno jiným zákazníkem - technicky není možné 100% propárování fyzického skladu se systémovým na eshopu. K této situaci může dojít ve výjmečných případech. Pokud k ní dojde, tak Vás budeme obratem informovat a navrhneme alternativní řešení pro Vaši spokojenost.

Objednávky jsou závazné a proto je kupující povinen zboží od přepravce převzít. Kupující není povinen převzít pouze zásilky se zjevně poškozeným obalem (tuto skutečnost je kupující povinen ihned řešit s dopravcem a informovat prodávajícího).

Nepřevezme-li či odmítne kupující zboží dodávané prostřednictví České pošty, GLS, Zasilkovna.cz z důvodů ležících na jeho straně (např. není schopen zboží uhradit, ztratil o zboží zájem či si ho objednal již někde jinde) porušuje tím obchodní podmínky, podle nichž byla uskutečněna objednávka a se kterými souhlasil. Prodávající je v tomto případě oprávněn požadovat po kupujícím náhradu škody, která je mu způsobena.

Každá objednávka je závazná dle těchto obchodních podmínek. Zákazníci, kteří si objednají zboží a nezaplatí za objednávku, případně si nevyzvednou či odmítnou expedovanou zásilku, tak po nich bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a to ve formě náhrady škody.

IV. Ochrana osobních údajů
Internetový obchod ustyle.cz se zavazuje, že bude chránit Vámi poskytnutá data, která musela být uvedena při realizaci objednávky.

Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. ustyle.cz veškeré údaje získané od zákazníků užívá výhradně pro vnitřní potřebu a neposkytuje je třetím osobám. Výjimku představují externí dopravci (Česká pošta, GLS, Zasikovna.cz), kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu nutnému pro bezproblémové doručení zboží. Bez výslovného souhlasu zákazníků nakládá ustyle.cz s jejich osobními údaji výhradně v rozsahu, který připouští zákon o ochraně osobních údajů, a to především v § 5 odst. 2 písm. b) a v § 5 odst. 6.

Osobní údaje je možno na žádost zákazníka vymazat z mé databáze.

V. Práva z vadného plnění
Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši. Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil. U prodávaného použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena jednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

VI. Reklamace
Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.

Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou.

Záruka za jakost se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

VII. Odstoupení od smlouvy
Nejedná-li se o případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich - v tomto případě kurýrní služba GLS, platba převodem ve výši 80,- Kč. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Formulář pro odstoupení od smlouvy je dostupný zde.

Zákazníci ze Slovenska se řeší individuálně - výměnou zboží, apod. Provozovatel nenese jakoukoliv odpovědnost vůči zákazníkovi nebo třetím osobám za případné škody, vzniklé opožděným dodáním zboží nebo nedodáním zboží.

VIII. Výměna zboží
V případě potřeby výměny zboží (např. nevhodná velikost, barva, atp.) Vám nepoužité a nepoškozené zboží rádi vyměníme do 14 dnů od převzetí zásilky zákazníkem a zároveň doručení na adresu prodávajícího. Zboží nám zašlete jako doporučený balík na fakturační adresu, a to včetně kopie daňového dokladu. Na této kopii bude dopsána požadovaná výměna. Bude-li zboží bez zjevných známek opotřebení nebo poškození, pak Vám obvykle do 7 dnů zašleme nově požadovanou velikost či barvu. Náklady na poštovné, spojené s výměnou zboží, hradí zákazník. Cena poštovného za výměnu, resp. zaslání jiné velikosti, nebo jiného zboží zpět k Vám činí 80,- Kč - placeno dobírkou při převzetí, doručení kurýrní službou GLS.

IX. Platnost údajů, ceny
Veškeré údaje uváděné na stránkách www.ustyle.cz jsou nezávazné a podléhají potvrzení ze strany provozovatele. Obrázky nabízeného zboží jsou ilustrační. Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu cen. V případě změny cen již objednaného zboží má zákazník právo od kupní smlouvy odstoupit a bude mu vrácena zaplacená částka. Prodávající si vyhrazuje právo na odstoupení od kupní smlouvy a to v případě zjevné chyby v ceně zboží, pokud nebude u daného zboží zcela jasně uvedeno, že se jedná o „mimořádnou slevu“ nebo „akce“. K chybě při zadávání ceny může dojít jak na základě chyby lidského faktoru, tak na základě chyby softwaru, který je určen pro správu internetového obchodu. Všechny uváděné ceny již zahrnují 21% sazbu DPH.

X. Uzavření kupní smlouvy a další ujednání
Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání v našem internetovém obchodě a kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Po zadání všech kontaktních údajů a vložení požadovaného zboží vč. specifikací do tzv. košíku kupující objednávku odešle/potvrdí. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce.

Odesláním objednávky kupujícím dochází k uzavření kupní smlouvy. Od tohoto okamžiku mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. K platnosti objednávky podané elektronicky je zapotřebí řádné vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.

Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu občanského zákoníku. V případě že by byl spotřebitel krácen na svých právech plynoucích z uzavírání smlouvy, má právo se obrátit na věcně příslušné orgány dozoru (Česká obchodní inspekce, živnostenský úřad, Úřad pro ochranu osobních údajů, Finanční úřad apod..). Případné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší soud.

XI. Platnost obchodních podmínek
Tyto obchodní podmínky vztahují na obchodní případy realizované využitím portálu www.ustyle.cz a jsou platné od 1.10.2014 do odvolání.

Reklamace zboží

Co dělat v případě, že chcete zboží reklamovat?

  1. Pošlete nám e-mail na info@ustyle.cz, ve kterém bude uvedeno číslo objednávky (=číslo faktury) a váš požadavek. Totéž napište na fakturu (nebo kopii faktury) a přibalte ke zboží.
  2. Zboží, které vracíte, odešlete bez dobírky na adresu:
    Ing. Jiří Klement – ustyle.cz
    Lubná 203
    767 01 Kroměříž

Ke zboží přibalte:

  1. Fakturu (stačí kopie), kterou jste obdrželi při koupi zboží.
  2. Důvod reklamace, který napíšete přímo na fakturu, nebo na nový papír.


Reklamační řád:
Plné a platné znění reklamačních podmínek je k dispozici ke stažení zde. Následující text je pouze stručný výtah.

  1. Tento reklamační řád upravuje práva a povinnosti mezi provozovatelem internetového obchodu na straně jedné a kupujícím na straně druhé.
  2. Záruka se vztahuje na zboží, jež bylo zakoupeno u prodávajícího a jehož reklamace byla uplatněna v záruční době. Ke každému zboží zakoupenému u prodávajícího je přiložen záruční list a dodací list, se sériovými čísly výrobku nebo faktura, na které je uvedeno, že slouží zároveň jako dodací a záruční list. Při reklamaci vady výrobku spotřebitelem je pro urychlení a zjednodušení reklamačního řízení nutno předložit řádně vyplněný záruční a dodací list nebo fakturu, na které je uvedeno, že slouží zároveň jako dodací a záruční list
  3. Není-li na faktuře, na které je uvedeno, že slouží zároveň jako dodací a záruční list nebo na dodacím listu v souladu se zákonem vyznačena u položky zboží záruční doba v jiné délce, poskytuje prodávající na zboží záruku 24 měsíců. Záruční doba počíná běžet dnem převzetí zboží.
  4. Záruku nelze uplatnit zcela nebo zčásti v následujících případech:
    • a) při vypršení záruční lhůty;
    • b) v případě poškození, neodborného zacházení či obsluhy, zanedbání běžné péče kupujícím;
    • c) používání zboží v rozporu s podmínkami jejich užívání
    • d) v případě neodborného čištění, praní, žehlení a dalších činnosti, které jsou v rozporu s pokyny uvedenými u zboží,
    • e) zboží bylo poškozeno při vzniku okolností na vůli nezávislých.
  5. Na veškeré spotřební zboží poskytujeme záruku 24 měsíců.
  6. Na vady zboží vzniklé v důsledku opotřebení se nevztahuje záruka.
  7. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena do 30 kalendářních dnů, pokud nebude se spotřebitelem dohodnuta lhůta delší.